Eestis on talverehvide kasutamine kohustuslik 1. detsembrist kuni 1. märtsini. Naastrehvide kasutamine on lubatud 15. oktoobrist kuni 31. märtsini ning lamellrehvidega tohib sõita aastaringselt. Talviste tee- ja ilmaolude puhul võib naastrehve kasutada 1. oktoobrist 30. aprillini.
Talverehve peavad kasutama kõik kuni üheksa istekohaga (koos juhiga) sõiduautod, kuni 3,5-tonnise täismassiga veoautod ja 0,75–3,5-tonnise täismassiga haagised. Talverehvi mustri jääksügavus peab olema vähemalt kolm millimeetrit, seda ka naastrehvide puhul. Naastrehvidega sõitmisel tuleb neid kasutada kõigil ratastel, kuigi rehvi purunemisel võib varurattal kasutada ka harilikku rehvi (lähima remondikohani).
Kasu ja kahju
Teada-tuntud probleem on tõsiasi, et naastrehvid kulutavad teekatet rohkem kui lamellrehvid. Nende pidavusomadused on siiski igasuguste teeolude puhul stabiilsemad, ka jäistel teedel. Peale keskkonnaküsimuste on naastrehvide probleemiks ka nende kõrgem müratase. Ka naastude endi kahjustumine soojade talvede kuivadel teedel on probleem.
Milliseid rehve valida?
Millised rehvid autoomanik oma sõidukile siis alla peaks panema: naastrehvid või lamellrehvid? Ühte õiget vastust ilmselt ei ole. Mõlemal variandil on omad head ja halvad küljed. Iga autoomanik peab kaaluma enda sõiduvajadusi, juhtimisoskust, sõidukit ja keskkonda, kus peamiselt liigelda tuleb. See kõik on valiku tegemisel tähtis. Tänapäeval on internetis palju häid veebilehti, mis valimist lihtsustavad.